Ska jag fortsätta? Är det lönt?

Jag undrar om det verkligen är lönt för mig att blogga. det är ju ingen som läser den eller något. är det så eller det kanske bara är min data som ljuger. Får ju inte precis något bevis på att någon läser mig blogg och då känns det lite meningslöst att blogga överhuvudtaget. Det känns som man anstränger sig för mycket till ingen nytta. Jag tror att det blir lättare att komma på något att blogga om när man vet att någon faktiskt bryr sig och läser de jag skriver. Så om du läser min blogg och vill att jag ska blogga kan du väl skriva och berätta de för mig. Om det är någon som faktiskt läser min blogg så lovar jag att bättra mig och blogga mer än jag gör.

Så nu säger jag tack på förhand om du läser min blogg och vill fortsätta med de.
kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

fortsätt. Förresten så är tipset att uppdatara ofta, lägg upp bilder och ta upp vardagliga saker ;) Jag läser ju iaf den, men inte så lät att kommentara dina inlägg alltid. fortsätt och prova dig fram.. :)

2010-04-04 @ 19:44:01
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0