Skön vår dag

Nu är jag hemma igen. Varit hos Andreas sedan i tisdags och kom hem nu ikväll. Varit hemma i ett antal timmar och då har jag hunit med att prata med mamma, ätit suttit vid datorn och bara tagit det lungt. Min dag idag har varit skön och mysig. Sov jätte bra inatt och kändes jätte bra när jag vaknade. Var skönt att få vakna tillsammans med Andreas. Vi gick upp och han fixade frukosten och jag bäddade sängen. När vi ätit upp och suttit i soffan ett tag gjorde vi oss klara för att ut och gå. Vi gick hem till Andras föräldrara och lämnade en sak sen när vi skulle gå så tog vi med oss Andreas mammas hund Bellis och gick en runda. det var ett riktgit härligt vår väder så det var skönt. Sen spelade vi lite spel med Andreas syskon roligt. Sedan gick vi hem och tog de lungt kollade på en film sedan var de nästan dags för mig att åka hem.

Imorgon blir det jobb för min del. Mellan 09.00-14.00 så det blir inte en jätte lång dag skönt. Annars imorgon vet jag inte vad som händer. Får ta dagen som den kommer.

Nu ska jag gå ut och prata lite med katterna sedan göra mig klar för sängen. Hoppas att ni har haft en mysig och trevlig dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0