Söndag.

Varför är söndagar så himla sega?

Min söndag har varit jätte seg och rätt tråkigt. Vaknade vid 9 tiden låg kvar i sängen och väntade på att de andra i huset skulle vakna. När de hade gjort de så gick jag upp och åt frukost tillsammans med de. Sedan gick jag upp och spelade wii. Det var ändå ganska roligt för ajg spelade i typ 2 timmar. Spalade de tillsammans med mamma och Julia. Sen gick mamma ner och gjorde mat och då gick jag också ner. Ringde till Andreas och pratade med honom en stund. Sedan var det dags för mat. Så nu sitter jag bara här och hade det tråkigt. Har gjort de sedan vi ätit. Vet inte riktigt vad som jag ska hitta på.

Blir nog en promenad lite senare. Tycker att de ska sluta blåsa ute nu också.

Hur har eran söndag varit?


Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigare än skit för min del. Bara städat och fixat hela dagen typ :(

2010-04-18 @ 18:17:25
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0