16/8

I'm back.

Så nu är jag tillbaka och ska börja blogga mer, har fixat internet nu så nu har man inte de och skylla på. Men har även haft fullt upp hela sommaren, har jobbat varje dag (inte helgerna.) Har ju även lilla Zera att ta hand om och mysa med.

Just nu så sitter jag här vid datan och Zera ligger på golvet och äter ett ben de tycker hon är jätte gott. Det är bara bra att hon äter på de för att hon ska ju tappa sina tänder nu, vilket hon redan har börjat göra. Vilket är väldigt skönt, eftersom de kliar i munnen på henne så biter hon i rätt mycket. Tycker att det är jätte skönt att ha henne för då är man inte så ensam när Andreas är och jobbar vilket han är nu. Men nu när jag jobbar så går jag och lägger mig ganska tidigt ändå så känns ändå inte så jobbigt. Eftersom att Zera bara är en valp så tycker hon ju om att sova, så då känner man sig lite ensam men just ikväll har jag en himla tur att hon inte sover så jag behöver vara ensam. Så nu ska jag passa på att kela med henne.

Hade tänkt lägga in bilder på henne. Den första är när vi hämtade henne och den andra är från i helgen.
Så ni kan se skillnaden.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0