17/8

Idag är det tisdag och exakt 1 månad tills jag fyller år.

Denna dagen har varit vädigt jobbig för när jag vaknade imorse så var jag lika trött som när jag gick och la mig. Väldigt konstigt för att de känndes som att jag sov väldigt bra. När jag väl kom till jobbet så kännde jag mig jätte stressad eftersom´att jag skulle ha med min en och visa henne allt på musikskolan. Jag som inte ens visste vad man skulle göra. Så de känndes lite små jobbigt men jag tycker att de gick bra, hon frågade en massa saker och jag kunde svara på allt. Så de var ju bra. När jag väl kom hem igen vid 1 tiden så tog jag ut Zera så hon fick kissa eftersom att Andreas hade jobbat natten till idag så sov han ju. Så Zera och jag gick i i vardagsrummet och kelade lite. Så mysigt är de ända tills hon vill leka och ska bitas. Men man kan ju inte kräva fgör mycket av henne heller hon är ju bara valp. Men hon börjar lära sig mer och mer vart gränserna går. Vilket var väldigt skönt idag eftersom att jag var/är så trött.

Men nu funderar jag på om vi ska ut och gå eller om det ska börja regna. Inte så jätte roligt att gå om det ösre ner. Men hur som helst så ska vi iaf ut och gå ikväll även om det regnar. Fårse hur glad Zera blir då, hon tycker inte riktigt om regn. Ska berätta en rolig grej som Zera gjorde idag, Jag tycker iaf att de är roligt. När vi skulle köra iväg innan så  när Zera skulle in i bilen som hoppade hon upp själv. Hon är så duktigt våra lilla vovve.


Ha de nu så bra så hörs vi !

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-08-19 @ 23:24:17
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0