Måndag

Måndag idag och jag har jobbat klart för idag. Riktigt skönt är det att man blir klar så tidigt på dagen.

Min dag idag ser ut såhär änsålänge.
Ska snart gå in och väcka Anderas som ligger och sover sedan ska vi gå bort till Andreas föräldrar och äta lite mat. Ska bli mycket trevligt sedan vet jag inte riktigt hur det blir i eftermiddag mer än att vi ska ut och gå med våran älskade lilla hund. Sedan kanske Christoffer och Caroline kommer hit. Vilket blir mycket trevligt om de gör. Alltid lika roligt att vara med dem.

Hade även tänkt berätta lite om hur min helg har varit.

Min helg har spenderats hon min underbara familj. Alla i hela familjen var hemma och det var trevligt. På Fredagen när jag kommit hem till mamma och pappa så satt julia och jag och pratade lite om hur hon hade haft de i skolan. Sedan gick vi ut en runda med Zera. Riktigt trevligt tyckte jag att de var. Sedan när vi kom hem så hade mamma och Johanna kommit hem så vi satte oss på verandan och pratade med de. På kvällen så åt vi pizza och drack lite vin och cider. Sen satt vi där ute och myste och pratade med varandra. En mycket trevlig kväll med hela familjen. 

På lördagen så åt vi en riktigt god frukost och sedan blev det en promenad med systrarna och Zera. Det var riktigt varmt och gå men skönt var det. Efter de så gjorde vi oss klara och åkte in till stan och hem till Johanna för att sedan åka till malmö och shoppa lite och kolla på rix fm festival lite. Mamma och pappa fick vara hund vakt och de tyckte de nog bara var trevligt. På kvällen sen så åkte vi till billesholms folkets park på lite fest mamma, pappa, Johanna och jag. Julia var hemma med Zera och myste. En mycket trevlig dag även de. 

På söndagen blev det att sova till nio för att Zera ville inte sova mer så då fick jag ju vara vaken och kela med henne. Blev en väldigt sen frukost för alla var trötta efter gårdagen eftersom vi kom hem så sent. Men efter frukosten så gick jag in och packade ihop mina och Zeras saker för att vi skulle vara klara för att åka hem vid två tiden.
När vi kom hem så visade jag Andreas vad jag hade köpt i malmö och sedan åt vi lite och kollade på tv. Sedan var det dags för Andreas och köra iväg tilkl jobbet. Så  Zera och jag fick vara ensama hemma. Zera låg mest och sov hela kvällen så jag kollade på tv och fixade lite i min gardrob. Sedan var det sängen som gällde.


Ja det blev kanske ett rörigt inlägg men det är iaf lite av det som hänt i helgen.

Hoppas att ni också har haft en toppen helg för det har iaf jag haft. Tack min underbara familj för att ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0