Ska man våga!?

Nu sitter jag hemma ensam med Zera. Andreas är iväg och jobbar och jag är helt slut i huvudet. Har jobbat idg fick reda på de igårkväll så blev inte sängen så jätte tidigt som man kanske hade behövt. Gick upp kl 5 så nu är man rätt trött. Sitter och kollar på fångarna på fortet fast de är reklam just nu så nu sitter jag och funderar på massa saker. Som att jag ska fråga Andreas om vi inte kan åka till IKEA imorgon. De öppnar ju de nya IKEA i helsingborg imorgon så de hade varit skoj. Sitter även och funderar på om man ska våga göra något roligt med mitt hår, Fick en lite ide om man skulle klippa de lite kortare och färga det i någon rolig färg. Hade varit roligt men vågar jag de? Det är frågan. Vad tycker ni ?

Jobb imorgon igen med start 06.00. Kill me!

Nu ska jag kolla på fångarna på fortet igen. ha de fint <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Va med i min tävlign på bloggen!

Outfit tävling! Visa din snyggaste outfit i ett inlägg på din blogg och sen komenterar du i min blogg att du är med och vipps så kanske du vinner!



Kram!

2010-09-05 @ 18:32:50
URL: http://jubbalivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det tycker jag att du ska!!

2010-09-06 @ 19:02:44
URL: http://firstkiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jossan nu är de så att jag tycker du ska göra något crazy med frillan något som Lindberg blir aschockad över, typ tuppkam haha:) go for it

2010-09-06 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0