2 december

Nu har min kära pojkvän precis kört till jobbet så nu är det bara jag och hunden kvar hemma. Så vi får se vad kvällen bjuder på. Men några saker vet jag iaf att jag ska göra som att dammsuga, diska och ut med hunden på en kvälls runda. Vilket jag tycker låter trevligt. Dagen idag har de inte hänt så jätte mycket, har mest bara tagit de lungt och varit ute och lekt med Zera i all snö. Hon tycker att de är super roligt.

Imorgon så är det tänkt att vi ska sätta upp våra tomtar här i lägenheten. Så de ska bli mys. Älsskling är ju ledig hela helgen och då kan vi vara tillsammans och mysa vilket jag tycker är super bra. Annars så vet jag inte vad som händer imorgon, ska iaf jobba 1 timma vad jag vet sen får vi ju se om de blir mer.

På lördag så ska vi till väla och shoppa julklappar och ska även passa Andreas lillebror. Så då får vi ju se om man hittar något fint som man kan köpa. Våra underbara vänner Caroline och Christoffer ska oxå följa med. Ska bli super trevligt att träffa er igen. Ni är de finaste och bästa vänner man kan ha, ni är guld värda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0