...

Säger bara fy fan ! Är riktigt förkyld och får typ ingen luft Men så är de ju ibland.

Kan berätta för er hur min dag har sett ut, om någon är intresserad av de.
Gick upp vid 9 tiden och satte mig framför tvn och myste med världens finaste vovve. Sen när klockan närmade sig 11 å gjorde jag mig klar för att sticka iväg till klubben och träna med Zera. På klubben så väntade Jasmine och hennes hund Lova på oss. Gick helt oki på träningen för min och Zeras del. Var väl inte riktigt fokuserade på vad vi skulle göra. Tror att förkyningen gjorde mig rätt slut i huvudet. Annar idag så har jag och Andreas varit borta hos hans föräldrar och spelat spel med hans syskon. en blev de hem och äta mat och mysa innan hán skulle till jobbet. Sen ikväll har de bara varit jag och Zera hemma och vi har bara tagit de lungt och kelat :) Nu ska jag gå och diska undan de lilla disken.

Ha de så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0