Fegis Zera...

Idag så har jag varit med Jasmine och henne hund Lova i Helsingborg på en hundrastgård. Mycket trevligt tycker jag att det var. Zera och Lova tyckte nog också att det var skoj. Verkade så iaf. Men först när vi kom dit där så fick vi inte gå in. För det var ett två om var där med sina små hundar och ville inte att vi skulle gå in. Så vi fick ta ut hundarna ur bilen och vänta tills de gick. Men under tiden så trännade vi våra hundar lite. När det äntligen hade blivit ledigt där inne i rastgården så gick vi in. Precis när vi hade släppt våra hundar så kom det en kille med sin hund och frågade ifall han fick komma in. Och det tyckte jag och Jasmine var helt oki för vi vill ju att våra hundar ska kunna leka med andra hundar oxå. Men Zera är en riktig fegis, för hon sprang bara och gömmde sig bakom mig eller Jasmine. Men Lova och hans hund lekte jätte fint. Men efter ett tag så gick han ut därifrån för han tyckte att det var lite tråkigt att inte Zera och Lova fick leka. Så när han gick ut därif¨rån så började Zera och Lova leka jätte mycket.

När jag och Zera kom hem därefter så väntade vi på att Andreas skulle komma hem så han och jag kunde köra till El giganten för att hämta min kamera. Så det gjorde vi när han kom hem. Sen när vi kom hem efter det så fixade jag till min kamera och sen gick vi bort till Andreas föräldrar.

Så har min dag sett ut på ett ungefär. Så nu blir det mys i soffan med min prins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0