14.09

Ja en ny vecka har börjat eller den började igår men min data ville inte komma överens med blogg.se så det var förför det inte blev något inlägg igår.

Idag är jag ledig och ska bara ta de lungt och fixa lite här hemma har nyss varit ute med soperna och hämtat in pinnar till kamminen så det inte blir så kallt här inne. Satte igång den när jag gick upp vid tio tiden och har hållt igång den sedan dess. Jag har blivit riktigt duktigt på de här med kamminen. Annars idag så ska jag plugga på lite saker till jobbet så jag lär mig det. Sen ikväll ska jag köra och hämta min syster Johanna och så ska vi sola lite. Det ska bli trevligt tycker jag.

Jag tycker att det är så skönt att ha börjat jobba. Det känns mer som att man kan planera eller de har jag ju kunnat göra innan också men det är roligare nu. Jag har planer för hela denna veckan och det känns toppen bra. Dagen idag har jag ju redan skrivit lite om så de behöver jag inte berätta igen. Ska ist berätta vad som händer reste av veckan.

Onsdag (Imorgon) så ska jag jobba 08.00-16.00 sen vet jag inte vad som händer mer den dagen men det är ingen fara.

Torsdag
ska jag jobba 14.00-18.00 känns helt okej att börja sent men vet inte riktigt vad jag ska göra innan jobbet blir kanske att sola lite. Blir säkert något trevligt.

Fredag
jobbar jag 08.00-16.00 sedan är min plan att åka till Andreas och hade de mysigt ska laga mat till oss. Det är min helg nu. Andreas fixade maten denna helgen som gick. Tycker att det är trevligt. Sedan vet jag inte hur det blir för min syster ska ha inflyttnings fest och vet inte hur jag ska göra. Vill ju göra båda delarna så jag komm på en ide igår så att jag kan göra det. Att jag åker till andreas efter jobbet som det är tänkt lagara mat och sedan fixar vi till oss oc åker sedan till Johanna och är där ett tag sedan åker vi hem igen. Jag vill egentligen inte dit om inte Andreas vill följa med. (Inget mot dig Johanna, men tycker inte de är så skoj om man inte känner någon ju.) Så vi får se hur det blir. Jag är ju en sådan person som vill vara alla till lags och inte göra någon ledsen. Så vi får hålla tummarna.

Lördag
Blir det nog inte så jätte mycket mer än att bara få vara med världens bästa och mest underbara person Andreas. Det räcker för mig för när jag är med honom så behöver jag inte göra något särskillt bara att få vara med honom är det bästa som finns.

Söndag (Alla hjärtans dag.)
Denna dagen behöver man inte göra något alls. Bara man är med de man älskar. Jag och Andreas har inte planerat något som vi ska göra vi, vet bara att vi ska vara med varandra och bara njuta av att få ha varandras sällskap. Det finaste som man kan få av en annan person är kärlek.



Detta blev kanske ett lite rörigt inlägg men så är det ibland. Nu ska jag gå och fixa disken :)

Ha de fint hörs den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0