26/1-10

Min dag idag ser ut såhär. Ska göra mig klar och köra till stan, får upp på arbetsförmedlingen och berätta att jag har fått jobb så mina dagar pausas. Så de hade jag tänkt göra sedan får jag köra hem igen för att sedan ner till vårdcentarlen och kolla min astma. Så denna dagen blir lite fixar dag.

Dagen igår var det ju tänkt att jag skulle ner till malmö och söka jobb men på vägen ner så fick jag ett samtal som ändrade allt, jag fick ett över jobb på Cheapy. Jag blev så sjukt glad över att äntligen ha lyckats. När jag ringde och berättade de för min familj så rann tårarna bara. Det var som en stor sten bara föll och jag blev flera kilon lättare. Så himla härligt jag längtar så himla mycket till på måndag för då börjar jag jobba !!! 

Jag är bäst, så är det bara !

Nej nu ska jag göra mig klar för att köra till stan. Ha de kanon bra !


 Mitt jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0