Jag vill, jag vill.

Imorgon börjar allvaret. Jag börjar jobba Äntligen. Det ska bli jätte roligt och otroligt härligt. Jag längtar jätte mycket fast är också nervös och jag kommer säkert bli ännu mer nervös. Men det ska säkert gå bra tror jag. Man får ju ha huvudet med sig hela tiden så att de går snabbare att lära sig sakerna som ska göras. Jag tycker att detta är jätte spännande. Det är knappt så att jag har fattat de ännu. Jag menar ajg har ju varit arbetslös sedan jag tog studenten och de är ju typ 1,5 år sedan. Men jag tycker att det känns som att jag har mognat jätte mycket de senaste året och då har jag inte haft något särskilt så nu tror jag att jag kommer mogna ännu mer nu när ajg har fått ett jobb och ska ut i arbetslivet. Jag vill ha måndag nu ! Börjar kl 09.00 imorgon ska bli skoj fast att jag får gå upp tidigt. Men de gillar jag.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0