5/7 2010

Hej på er !

Nu är jag hemma hos mamma och pappa med min lilla vovve Zera, eller ja min och Andreas hund. Hon är världens sötaste valp tycker iallafall jag. Hon är en blandras av Amrikansk bulldog och Golden Retriver. Jag vet det är inte den vanligaste blandnoingen men hon och hennes syskon var verkligen jätte fina. 

Mamma och Julia är jätte glada för henne så nu leker Julia med henne och det är roligt att kolla på för att Julia är lite rädd för att hon ska bli biten.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så kan lägga in en bild på henne så att ni kan få se :)


Ha de så bra.





Här är en bild på Zera och hennes syster. Zera är den mörka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0