bra början...

Denna dagen har börjat bra tycker jag även om ajg inte gjort så jätte mycket än. Men den började med att jag vaknade lite innan 8 min klocka stod på åtta och jag kännde att jag var ganska pigg så jag tänkte att jag kunde ställa fram klockan till halv 9. Så jag fick ligga där under de varma täcket lite mer. Sen gick jag upp och duschade mitt hår och sen har jag inte gjort så mycket mer. Men känner mig på ett ganska bra humör. Så vi får hoppas att de håller sig så. Känner mig inte så jätte trött heller så de är sköt.

Mina planer idag ser ut så här. Göra mig klar för att åka till stan och jobbet sen ska jag även packa lite kläder som jag ska ha på mig ikväll efter jobbet. Ska hem till Andreas föräldrar. Annars så ska jag bara jobba idag. Nu ska jag klä mig och fixa lite.

Ha en toppen fredag :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0