fredag

Gud va det är underbart väder nu. I 4 dagar har solen lyst och det har varit helt underbart. Man får lile vår känslor nu och de är underbart. Trött på snön nu.

Idag så har jag varit med Andreas och det har varit helt underbart som vanligt. Vi tog sov morgon idag och gick nog upp vid halv 11 eller något. Fixade frukost och bäddade sängen. Sedan gjorde vi oss färdiga för att gå ut i se fina vädret. Vi gick bort till Andreas föräldrar och lånade med oss hundarna coh gick en runda. Skönt att få komma ut och njuta av solen. När vi var klara så stanade vi hos hans föräldrar och började spela risk. Det tog ett bra tag men de var roligt. Helt klart något aom jag kan tänka mig spela fler gånger. Sen när vi spelat klart gick vi hem för att fixa mat innan jag skulle åka hem och han skulle köra till jobbet.

Han är helt underbar min Andreas.

När jag kom in till stan sedan så ringde min syster Johanna och jag gick upp till henne och var där ett tag sedan åkte jag hem. Jag har inte gjort så jätte mycket nu när jag varit hemma kelat med katterna och sedan ahr jag suttit lite vid datan. Men sak nog snart lägga mig och prata med Andreas och sedan sova.





Zac äter direkt från förvarings lådan. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0