Hemma igen.

Nu är jag hemma igen. Har varit hos Andreas sedan i måndags kväll. Åkte dit efter jobbet. Varit där tills idag alltid lika trevligt att vara med honom. Man blir så himla glad och lycklig när man är med honom. Det har varit skönt att vi var lediga samtidigt så man kan få vara med varandra och känna att man har varandar för en själv. Inte behöva tänka om typ 2 timmar jobbar jag eller du. Man får bara vara och de är skönt. Dessa dagarna så har vi inte gjort så jätte mycket speciellt. Vi har väl gjort sådana vardagliga saker som tränat, spelat spel, kollat på tv och sådant. Vi spelade risk och första gången så var det jag, Martin och Andreas som spelade och jag vann sen kom Tilla hem och ville vara med och då vann Andreas. Jag tycker att det är ett roligt spel men man måste tänka efter rätt mycket och set gäller att spela smart. För er som inte har spelat Risk innan så är det ett strategi spel och man ska erövra världen. Det var en kort förklaring. Hoppas att ni förstod lite och att ni kansle blir lite sugna på att testa de. Ni komer inta att ågra er.


En lite bild på spelet.


Imorgon är det jobb som gäller för min del det ska bli trevligt tycker jag. Annars imorgon så blir det nog inte så jätte mycket som händer slutar ju vid sju så känns inte som de händer så jätte mycket då. Men har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka in till stan tidigare och gå lite på stan. Vill köpa ett par nya jeans men de får jag fundera på. Blir nog inte att jag köper de ändå. men det kan ju alltid vara trevligt att gå lite på stan. Eller så tar jag de på fredag innan jobbet. De kan jag ju också göra.
Annars på fredag så ska jag  ju jobba sedan ska jag åka till Andreas och vara där över helgen. Vad som händer vet jag inte mer än att vi ska kolla på melodifestivalen det är ju final så de kan ju vara trevligt att se vem som vi skickar iväg. Men nu hade jag tänkt kolla på andra avenyn som börjar klockan 21.00. Men ajg ska kolla på de på datan:)

Ni får ha en fortsatt fin onsdags kväll :)

Min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0