..longtime..

Jag börjar med att be om ursäkt för väldigt dålig uppdatering. Jag har inte bloggat på ett bra tag nu. Har jobbat en hel del sedan har jag varit hos Andreas också. Jag hoppas att jag blir förlåten för de.


I dag är det riktigt härligt väder ute och jag funderara faktiskt på att gå ut och gå en runda. Man får ganska mycket vår känslor när solen skiner och all våran snö äntligen har börjat smällta bort. Det är underbart. Är så himla trött på snö och vinter nu.

Jag är ledig från jobbet idag och jag hade tänkt sova lite längre men så blev de inte. jag gick upp typ kvart i åtta. Legat i sängen och halv sovit sendan klockan var sex eller något sådant.


Om det är någon som vill veta hur de går på jobbet så går de bara bra. Tycker att jag börjar lära mig vad vi har ute i butiken så det känns bra. men hade velat kunna allt nu. man känner sig så himla dum när det kommer en kund och frågar något så vet ajg inte riktigt var eller om vi ha de. Det är de som är jobbigast. Men de kommer som sagt. Jag tycker iaf att det är jätte skönt att äntligen fått jobb.

Nu sak jag nog göra mig klar för att ut och gå lite. Ha de kanon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0