Måndag

Måndag idag vilket för min del betyder jobb. Börjar 12 idag så de är rätt lungt. Ska åka med pappa ner till byn för att sedan ta tåget till stan. Pappa ska till banken så de passade ju bra. Stationen ligger ju nästan intill.

Idag så jobbar jag tills klockan sju och de är lungt för min del. Tycker bara att det är skönt at ha ett jobb att gå till, så vilka tider ajg jobbar spelar ingen roll för mig. Min syster ska antagligen komma till mitt jobb och köpa lite saker hon behöver till sin lägenhet. De blir trevligt.

Annars för min del idag blir det att åka till Andreas efter jobbet. Ska bli mysigt tycker jag. Han skulle laga mat tills jag kommer. Så gulligt av honom.


Igår så åkte jag och min familj till IKEA. Det var trevligt tycker jag. Alltid lika roligt att gå och kolla där fast jag köpte inget. Trevlig söndag:)

Nu ska jag dra. Ha de fint <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag får komma en annan dag istället :)

2010-03-09 @ 19:32:38
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0