onsdag

Hejsan hejsan.


Idag är det onsdag och solen skiner här utan för. Så himla härligt med sol. man blir så mycket gladare av solen. Tycker att de känns som att våren är på gång, man kan ju alltid hålla tummarna för att de är så.


Mina planer idag är att åka in till stan och sedan gå till jobbet efter jobbet ska jag ringa till morfar och bestämma när vi ska träffas på stationen. Vi ska köpa månads kort till mig. Så himla snällt av honom att göra de. Han är den bästa morfar som finns! Efter att jag och morfar fixat de ska jag sitta och vänta på tåget som ska ta mig till Anderas. Ska åka till hoom ikväll och få vara med honom lite ialla fall. Så himla typiskt att han är ledig idag och imorgon när jag jobbar. Men men vi överlever. Till helgen ska jag och min familj ner till Malmö och träffa farmor hon min faster. Det ska väl blir trevligt. Får hoppas de ialla fall. Nej nu sak jag göra mig klar för bussen går om en timme.

Ha en kanon bra dag idag och njut av solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0