18.17

Just nu känns allt jätte jobbigt och man blir orolig om hur allt kommer att bli nu. Jag menar nu när jag snart inte jobbar längre. Har suttit vid datan både igår och idag och kollat efter jobb som jag har tänkt söka. Så de ska jag göra imorgon. Vi får hoppas att det är någon a de som jag söker som hör av sig för jag kommer inte att orka med att vara utan jobb någon längre tid nu. Jag menar att jag tycker att jag har varit de tillräkligt i mitt liv. Iaf inom de närmaste 20 åren. Så nu gäller det bara att hålla tummarna så att det kan bli en hund i höst. Gick in och kollade på deras sida (de som vi har tänkt köpa hunden av.) Tiken som ska ha valpar ska paras nu nästa vecka alltså vecka 20. Så det ska bli roligt om det nu kommer att bli av. Valparna är liksom leverans klara vecka 37 alltså den veckan som jag fyller år så de hade varit en toppen bra present.

Så nu hoppas jag verkligen att det kommer ett jobb till mig. Jag skulle bli världens lyckligaste om jag fått ett jobb som jag verkligen trivs med och känner mig välkommen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0