lördag....

Nu var det ett tag sedan ingen men det blir lätt så. Men har inte något internet hemma i klippan så då är det svårt att blogga. tyvärr.

Nu sitter jag hemma i Vanneberga och tycker synd om mig. Har ont i halsen, de är riktgit jobbigt men vad ska man göra?..

Idag har jag jobbat och det gick väl helt oki tycker jag. Förutom en sak som är ganska jobbig och sjukt tråkigt. en sådan sak som man blir riktigt förbannad på. Jag fick veta idag att de inte vill ha mig kvar på jobbet och fick sparken. Ska sluta den 31 maj. Jätte tråkigt tycker jag och det var en riktigt dålig anleding. Men de skriver jag inte här. Men nu vet ni ju iaf att jag inte har något jobb snart. Men jag söker nya jobb. Så vi får väl hoppas att jag hittar något.

ha de bra, nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0