Söndag 2/5

Söndag idag och solen skiner utanför fönstert och jag står inne. Jag håller på att packa eller försöker rättare sagt. Ska packa de sista sakerna som ajg ska flytta med mig. Kan väl säga att jag har flyttat nu även fast jag har lite saker kvar hemma. Så nu i veckan som kommer så är det tänkt att jag och Andreas ska skaffa internet. Vilket är bra, så ajg kan hålla er uppdaterade om vad som händer. Jag ska även adress ändra i veckan som kommer. Det känns skönt att kunna flytta, känner sig vuxen nu. Men det känns som att jag sviker mina föräldrar eller iaf mamma. Jag får vibbar av att hon inte vill att jag ska flytta. Men så är det kanske att vara mamma. Men det kommer att bli bra de här. Jag lovar dig mamma att jag ska bli bättre på att ringa och sådär. Kommer även vara hemma en del. Så ni kommer inte att slippa mig, jag ska vara här hemma mins 1 gång i veckan har jag bestämt. Nej nu ska jag fortsätta med att fixa lite på mitt rum innan jag ska åka hem till klippan.

Ska ta tåget härifrån vid 2 är det tänkt. Så ska fixa lite nu och sen ska jag gå ut och leta rätt på min katt och kela lite med honom.

 Ha en fin söndag nu :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha

2010-05-02 @ 19:55:26
URL: http://firstkiss.blogg.se/
Postat av: Annelie Anka

Josefin, jag är helt säker på att det kommer att gå bra för Dig med flytten...Du har ett varmt och fint hjärta...Kram

2010-05-02 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0