3/11

Idag fyller världens bästa pappa år ! Får se om jag åker hem till mamma och pappa ikväll. Men tror nog att jag gör det. Börjar ju inte jobba förens kvart i 1 imorgon så det är skönt. Det blir hela efter middagen på dagis.

Har för övrigt jobbat en hel del den senaste veckan så känns skönt med lungna dagar resten av veckan. Så imorgon så blir det dagis och på fredag så blir det städ 1 timma änsålänge så det känns rätt skönt. Ska föröka vila lite så min förkylning kan försvinna. Har ju varit förkyld i 3 vecker nu.


Så vi får se hur resten av veckan blir men som den ser ut nu så känns det skönt !

Nu ska jag mysa lite med Andreas som precis gick upp. 

Ha en fin ondag !


Kommentarer
Postat av: alexandra svarar

visade sig att vi köpte en valp av en vi känner som varit dålig när han var liten, men skulle ha varit frisk när vi köpte honom enligt vet. bes. och uppfödaren. Men han blev aldrig bättre och hans lilla kropp orkade inte mer. Blodbrist och njurar m.m ... Så för att inte han skulle lida mer så fick han somna in. Saknar han så det gör ont, han var bara 8 månader :'(

2010-11-09 @ 15:14:05
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0