Bra dag.

Denna dagen har varit bra och riktigt skön. Gick upp vi 8 i morse sen var det bara att göra sig klar för att åka till hässleholm och tandläkaren. Efter de så gick jag upp och kollade om de fanns en klipp tid och de fanns det så då satte ja mig direkt i en stol och blev klippt. Riktigt skönt att vara ny klippt. Efter de så gick jag på stan lite och de blev lite smått och gott. När jag väl kom hem igen så gjorde jag lite att äta till mig och Andreas sen gick jag ut en runda med Zera och kom hem nyss typ. Så denna dagen känns riktigt bra för att jag har hunnit med så  mycket som jag faktiskt har.

Igår var det sista gången på valpkursen och det var roligt, vi provade på rally lydnad och det var väl helt oki tycker jag. Kanske roligare om man har fler skyltar än de vi hade men de var ändå roligt att få prova på de. Anmälde oss även till Fortsättning allmänlydnad som ska börja i december. Så de blir spännade. Betsämmde även med Jasmine att vi ska åka till klubben och träna med våra hundar. Så det ska bli roligt att träna utan valp kursen. Så de blir träning på torsdag tillsammans.

Nu ska jag dammsuga sen iväg och handla:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

visa bild på håret nu då !!

2010-11-11 @ 19:55:29
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0