Bra dag.

Min tisdag har varit bra. Gick upp vid tio och åt lite frukost och till det så kollade vi på OTH :) Sedan var det dags att göra sig klar för att åka till helsing´borg och IKEA och väla. Blev lite smått och gott men mest på IKEA lite hyller och sådant fix till lägenheten så jag är nöjd med det :) Sen när vi kom hem så bytade jag och Andreas om för då var det tränings dax. Han skulle till gymmet och jag skulle ut och springa med Zera. Det gick helt oki för att vara första gången jag sprang med henne men hon kommer att bli jätte duktig på att göra det för jag ska börja springa någon gång i veckan nu har jag bestämt mig. Får ju passa på nu innan snön och allt de kommer. Så känner mig faktiskt duktig.

Vad har ni gjort idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0