ledig !

Dagen idag har varit skön, har varit ledig idag så då sov vi länge och jag kunnde faktiskt sova länge utan att vakna så de var skönt. Gick upp och åt frukost sen stack jag iväg och jobbade 1 timma så helt ledig var jag ju inte. Älsklingen och jag åkte ut till familija och skopunkten, blev 2 par skor rikare. Så det är ju roligt. Annars så har dagen varit skön att bara vara hemma och mysa med mina älsklingar. Nu ikväll så har vi varit ute på hund klubben och kollade lite på Zeras syskon. De är riktigt fina. Annars så har kvällen bara varit mys framför tvn och nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska orka upp till jobbet imorgon så ha de fint. Ska även vara med Johanna imrgon så de ska bli trevligt.

God natt !


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Önskar dig en fin lördag! :)

2010-10-16 @ 11:53:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0