16.00

Var på väla idag men hittade inget som jag ville ha. Hatar att man har bestämt sig för att köpa något när man åker iväg och sen när man är där så finns de inte. Hur störigt som helst. Nu har jag precis varit ute med Zera. Det gick helt oki tycker jag. Hon har liksom en viss förmåga att dra i när man går med henne i kopplet och hon är rätt så stark redan. Men hon börjar lära sig att gå fint i kopplet nu så det är skönt. Men än är det en lång väg kvar. Nu hade jag tänkt kolla om vi har allt till våran mat som vi ska göra idag annars så får jag sticka iväg och handla de som fattas när Andreas kommer hem från träningen.

Hoppas att ni har en fin dag ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0