19.55

Ja då var det lördag igen och den tillbringas hemma hos mamma och pappa. Trevligt. De är iväg och handlar just nu sen när de kommer hem så blir det mat.

Dagen idag har varit bra vi har inte gjort så jätte mycket men vi har varit inne i stan och fixat min klocka som jag fick igår. Den var lite för stor så de fixade den till mig så nu är den perfekt. Köpte även en ny tröja som är jätte mysig.

Min dag igår var bra tycker jag, den bestod av jobb och mys med min älskling sen åkte jag till hässleholm och möte upp mamma sen körde vi och handlade sen var det bara hem och fixa in för kalaset. Och efter ett några timamr så kom gästerna och då fick jag lite presenter väldigt fina saker tycker jag så jag är super nöjd. Tack så mycket ! Sen blev det mat och det var kyckling lådan, det är så super gott så jag åt nästan så jag sprack. (hahaaha) Sen åkte jag och Johanna hem till henne med morfar. Johanna hade bjudit dit några kompisar så det blev lite fest där. Sen vid 3 tiden så ringde jag till pappa och då fick han komma och hämta mig.


Så att sammanfatta min fördelsedag så är jag mycket nöjd fast jag ahde ju velat att Andreas skulle vara ledig så jag kunnde få vara med honom mer än de litte vi fick vara. Men så är det här i livet.

Nu ska jag engagera mig lite i Zera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0