23.52

Ja då får det bli ett litet kvälls inlägg här då. Min dag har varit bra tycker jag, känner att min förkylning börjar släppa nu så de är hur skönt som helst men istället så börjar jag få ont i magen och mår illa :( inte alls roligt men nu åter till hur min dag har varit.

Började med att jag vaknade av att Zera stod och gnällde på andra sidan sovrums dörren så då gick jag upp efter ett tag, men vill bara somna om men sedan tänkte jag att hon kanske behövde gå ut och kissa efter att ha hållt sig hela natten så då gick vi ut och gjorde de sdean gav jag henne mat och la mig i sängen 20 min till sedan var det dags att gå upp för att göra sig klar för att jobba lite. När jag kom hem från jobbet så körde jag och älskling ut till vedby strövområde där vi brukar rasta Zera vilket vi även skulle göra denna dagen. Vi bestämde oss att utforska en ny väg så det gjorde vi. Vilket resulterade i att vi gick en runda på 1 h och 20 min ungefär. Under tiden vi gick så hittade jag en kula till ett vapen som jag gav till min älskade Andreas och han blev glad. där vi gick fanns det jätte många jakt torn där man jagade viltsvin och den kulan jag hittade hade en jägare tappat. Det har väl varit det mest händelserika som hänt idag. Vi har inte riktigt orkat göra så jätte mycket eftersom vi båda är lite sjuka.

Men nu på kvällen så ringde de från söderåsens hund klubb och berättade att vi kommit med på valp kusr med Zera. Det ska bli jätte roligt och spännande. Det är jag som ska gå den med Zera så vi får ju hoppas att hon vill göra som jag vill. hehehe. Den börjar den 20/9 så nu hade jag tänkt öva väldigt mycket kontakt övningar med henne.

Nu känner jag att jag ska ta och lägga mig men kan ju berätta om hur våran morgon dag ser ut om ni vill.

Jag och Andreas hade tänkt köra till väla och då ska hans syster följa med oss så vi ska göra de när hon slutat skolan imorgon så de blir efter middag. Så vi ska ut och rasta Zera på förmiddagen och ta de lungt. Sedan på kvällen så får vi kanske besök av självaste Christoffer. Så den dagen ska nog bli trevligt


Nu hade jag tänkt gå och borsta tänderna sedan lägga mig och sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0