min dag

Ja då har även denna dagen gått. Den har jag tillbringat på jobbet på förmiddagen sen blev det en tur i skogen med Zera och Andreas. Sen var det dags för Andreas att träna och då kollade jag på tv och sov lite. Därefter blev det en promenad med Andreas och Zera igen när vi var klara så gick vi hem och bytade om och körde till hyllingen och familia där vi mötte upp Christoffer för att inhandla persenter jag köpte till min syster och han köpte till sin mámma och Caroline. Jag köpte även ett par nya känger. Som jag älskar jätte mycket. Ett par perfekta skor som jag kommer ha väldingt mycket nytta av i höst och vinter.

Ja nog om min dag för nu ska jag avrunda den med lite mys i soffan sen hoppar jag i sängen och ska sova. jobb imorgon oxå ju. Det är ju även min födelsedag då så får ju vara lite pigg då.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0