Andra juni....

Nu vill jag att det ska bli den 2:a juni. För då ska vi på valp träff. Ser verkligen fram emot de. Det ska bli hur trevligt som helst att få se och träffa Zeras syskon och deras ägare. Hoppas bara att alla kommer. Men det kommer nog att gå super snabbt bara man har massa att göra :)
Ska bli kul att se hur de reagerar mot varandra.


Blid från dagen då vi hämtad hem våran prinsessa. Här ligger Zera med syster Ritzie. (som tyvärr inte kommer att delta, för mon finns tyvärr inte med oss här i livet längre.)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack så jättemycket för din kommentar! den gjorde min dag:)

2011-04-28 @ 10:39:15
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Carolina

Mysigt med såna träffar! Vår uppfödare (till vår boerboel) brukar också ordna träffar och då är alla från den kenneln välkomna så att man får se alla möjliga olika storlekar på hundarna. :) Så mysigt.

Hur gammal är Zera?



Att vara mamma är så mycket härligare än jag hade föreställt mig. Jag trodde det var en klyscha som alla mammor alltid säger "det går inte att förstå förrän man väl är mamma", men det stämmer verkligen. haha



Hoppas du har en fin dag!

Kram

2011-04-28 @ 11:47:22
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0