Bilder...

Tänkte lägga in lite bilder på bloggen nu. Ska lägga in bilder från i fredags när vi var hemma hos mamma och pappa när farmor och Krister var där. Ska lägga in lite bilder på Zera och hennes presenter oxå :)




Min syster Johanna och min pappa.


Jag och min underbara katt Zac

 


Zera och Johanna


Zera


Krister, Farmor och lite av Pappa


Pappa och Farmor


Julia och Andreas


Min kusin kom en runda oxå och han hade med sig hund så han och Zera fick leka lite.


Flex :)


Zera och Flex


Bus


Zera och hennes presenter


Underbara hund ♥


Tycker denna bilden är ur gullig. Hon ser ju ut som en valp oxå.

Nu får de räcka med bilder för idag. Ska snart iväg och träna.

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilka fina bilder, speciellt när hundarna leker! :)

2011-05-04 @ 11:21:27
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0