Ström avbrott..

Ja idag är de lördag och då börjar vi dagen idag med att de är ström avbrott i hela klippan. Jätte skoj eller inte. Idag är de iaf tänkt att vi ska ut och spåra med Zera och de skulle vara jätte fint väder idag men de har vi inte fått se något av ännu. tråkigt. Annars idag blir de nog bara en lungn dag med mycket mys. Andreas ska ju iväg nästa vecka på skjut vecka med jobbet. Så då blir de bara jag och Zera hemma igen.Tråkigt tycker jag att vara ifrån varandra men vi får ju klara oss. På tisdag börjar ju jag och Zera våran lydnads kurs så de blir spännande.

Kan även berätta att jag hade en super trevligt fredags kväll men min underbara vän Jasmine. Vi var i Helsingborg och åt. Riktigt gott var de och super trevligt. Vilket absolut ska göras om.

Nu ska jag göra mig klar för att köra till skogen. Ha en bra lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0