1/2

Sitter i soffan och tar de lungt. Funderar på ifall jag ska gå ut och gå med Zera nu eller om vi ska göra de lite senare. Känner mig jätte trött och inte alls sugen på att gå ut just nu så tror vi väntar 1 timme. Zera ligger ändå och sover nu. Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon. Jag är ledig imorgon så ringde och frågade om min syster ville göra något imorgon så vi får se om vi kommer på något att göra. Det blir iaf träning på kvällen för mig och Zera :) Ska bli roligt och hoppas att hon vill göra något imorgon :) För förra veckan var hon som en riktig liten bebis. Så nu får vi hålla tummarna :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar; japp, gjorde skitont.. haha, men helt klart värt de :)

2011-02-01 @ 20:55:18
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0