Ajajaj

här sitter jag i soffan med sprängande huvudvärk och en trött hund. Hade gärna gjort henne sällskap men då kan jag inte ova något i natt. Får väl bara lägga mig ner i soffan och vila lite bara. Ska iaf ut en runda med Zera och sen måste jag diska också. Så nu håller jag tummarna för att min huvudvärk ska försvinna. Imorgon blir det en lång dag. Först blir det jobb och sen ut till klubben och träna. Hoppas att de inte blåser å mycket imorgon som de gjort idag. Har tydligen varit -27 i vinden. Mindre roligt kan jag ju bara meddela er.

För övrigt har min dag varit helt oki, har jobbat och varit ute med Zera annars så har jag bara njutit av att få umgås med Andreas innan han körde till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Julia

Men åh, det är bara ett inlägg som jag skrev.

Är med i en tävling där man kan vinna en biljett där. Kanske inte vinner och då dör jag inte så ledsen jag blir, vill bara vinna. Vill inte lägga massa pengar på det, kan finnas bättre tillfällen att ha pengar på. Så vinner jag inte vill jag inte dit, jag önskar min INTE en biljett. Vill ha annat för dom pengarna

;)

2011-02-16 @ 15:06:21
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar; haha min sambo är likadan=) därför får jag göra de med mina vänner istället!:)

2011-02-16 @ 23:48:18
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Eller hur, en riktig liten fredagsoutfit :D

2011-02-18 @ 19:01:15
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0