BrA Söndag

Idag har jag hunnit med en hel del grejer. Fast sov rätt länge idag. Men iaf när vi hade gått upp å gick vi ut med Zera sen hem fixa någon macka och äta sen var de dax att börja städa och tvätta. Så nu har man en helt ren städad lägenhet och nu ska jag snart ner i tvättstugan och byta makin och hänga upp tvätten. Sen ska jag bädda rent i sängen. Så denna dagen har faktiskt varit bra och känns så skönt när man har städat och bara kan ta de lungt. Ska faktiskt ta och träna Zera en stund oxå. Andreas är nere på gymmet så då kan jag ju göra de. Skullle oxå vilja vara med på gymmet men är ju förtfarande förkyld :( Blir galen på denna förkylningen. har ju avrit förkyld nu i 4 veckor från och till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0