Helgen

Igår så var jag och Zera med Jasmine och Lova. Vi åkte tåg till helsingborg och gick runder där och bara njöt av de fina vädret. För de var verkligen en jätte fin dag med sol och värme. Om man var i solen var de ju varmt. efter några timmar så gick vi mot stationen för att åka hem. När vi kom till klippan så åkte vi hem på varsit håll för att sedan träffas igen på kvällen hemma hon mig och Zera för att kolla på film och äta chips. Så min lördag var helt underbart bra. Trevligt sällskap och massa sol.


Dagen iidag har de inte hänt så jätte mycket igentligen. Jag och Zera körde till Ängelholm. Till Arken Zoo och till ÖoB. På Arken Zoo fick vi med oss en del saker som jag tänkte visa er lite senare. För nu ska jag gå ut med Zera i de underbara vädret. Andreas så det blir bara jag och Zera men de går ju hur bra som helst.

Hoppas ni har en fin dag :)


Bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0