Ledig dag.

idag är jag ledig vilket känns konstigt men otroligt skönt. Det var super skönt igår när jag gick och la mig uten att ställa någon klocka. Jag vaknade ju ändå första gången halv sju, sen andra gången vid åtta, Men så skönt att bara kunna ligga kvar i sängen och mysa. Älskar verkligen att ligga i min säng med min älskade sambo berdvid mig men han sov ju, men ändå så skönt.

Nu sitter jag i soffan och planerar lite vad som ska hända idag. Blir iaf ut med Zera, Laga mat, träna och sen får vi se, funderar på att ta och fixa lite bland mina kläder. Men vi får se vad som händer. Ikväll är det träning med Zera ska bli skoj. Snart ska vi ju göra provet så börjar bli lite nervös.

Men vi kommer ju klara de för vi är ju bäst !


För övrigt så har vi fått vinter igen och med de menar jag snö. För kylan har vi ju haft nu i ett bra tag. Får hålla tummarna på att de blir vår snart :)


Min prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0