Min torsdag

Torsdag idag och 1 jobbedag kvar innan de är helg. Ska bli så skönt med helg imorgon, och min helg börjar imorgon 16.30 när jag slutar jobba. Men nu till dagen idag. Idag så har jag jobbat och de gick jätte bra. Sedan när jag kom hem efter jobbet var de bara att byta och ge sig iväg till affären och köpa börd till maten. När vi kulle till affären så gick vi dit eftersom att Zera hade legat inne hela dagen idag efterom jag var och jobbade och Andreas låg och sov. Eller hela dagen var de ju inte riktigt. Kom ju hem vid 3 idag. Sen när vi kom hem från affären så var de dax att laga mat, det blev ärtsoppa och grovbröd. Super gott tycker jag. När vi åt så kollade vi på en Johan Falk film. Sen var de dax för Andreas att göra sig klar för jobbet och nu sitter jag här hemma tillsammans med Zera. Men ikväll så har jag lite att fixa till ska diska och dammsuga lite här hemma. Ja de var lite om min dag. Ska ta itu med mina göro mål för kvällen.

Hoppas att ni har en fin kväll :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Vist är det underbart!? Har nästan ätit upp hela kakan idag, haha :D

2011-02-10 @ 22:24:35
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0