tummen upp :)

Vilken fin dag de har varit idag. Solen ha lyst hela dagen och vädret har varit helt underbart. Är helt klart nöjd med denna dagen om har innehållt. Promenad med Andreas och Zera på förmiddagen i de fina vädret sen hem och äta lite fil sen iväg och jobba lite. När vi var ute på jobbet med barnen så kom Andreas och Zera dit och mötte mig. Blev så glad. Älkar de så sjukt mycket ♥ Sen när jag slutat så blev de snabt upp till affären sen hem och äta och kolla på film och bara mysa innan de var dax att åka och träna med Zera. Gick helt oki tycker jag så jag är nöjd. Det som var negaivt var ju inte  Zeras fel utan de var att de luktade så gott på marken eftersom all snä var borta från träningsplanen. Men helt kanlrt nöjd är jag så denna dagen ahr varit helt underbar. Nu ska jag göra mig klar för att krypa ner i sängen och vänta på att Andreas ska ringa mig. (han är och jobbar.)

 

Ha de fint så hörs vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0