110122

Nu är jag hemma igen efter att ha varit nere på gymmet och tränat. Gick bra tycker jag, synd bara när de är så mycket folk. Då blir de mycket tråkigare att träna eftersom att man får vänta på visa maskiner som man ska köra med. Så de blev inte så jätte mycket motions träning på gymmet. Men de fixar jag på annat vis. Jag ska gå en lång runda med Zera så då får jag motinons träning :) Nu ska jag sticka upp och handla till maten som vi ha ha idag. Det blir hamburgare, funderar även på vad vi ska äta imorgon så jag kan handla de idag också. Tror de bli potatisgratäng och kött. Eller så ta vi de idag och hamburgare imorgon. Vi får se hur jag gör. Hade även tänkt färga håret idag så jag får se om de blir de. Men vet inte vilken färg och om man vågar göra någon stor förändring.

Men ivilket fall som helst så lär vi ju höras underdagen så ni får veta hur de blivit. Ha nu de så super bra tills vi hörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0