blir alltid värre fram mot natten...

Sitter hemma själv tillsamman med hunden för att min kära sambo är iväg och jobbar. Så dennaa kvällen tillbringas bara i soffan och myser med tv och hunden. Men det är ändå inte roligt att vara utan min kära sambo. Nu har jag fått tillbaka min huvudvärk och känner mig febrig igen. Varför bilr de alltid så att man känner sig sjuk på kvällen. Det är inte alls roligt men mådde inte bra under hela natten heller. Febern höll i sig hela natten och försvann på förmiddagen. Men vi får hoppas de försvinner tills imorgon för jag hade tänkt att träna. Men de får vi ju hoppas, annars så är de bara att vänta för vill inte träna om man inte mår bra.

 

Så nu håller vi alla tummarna för att jag blir bra snart :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0