Bra start

Denna dagen har varit väldigt bra faktiskt. Började med att ja gick upp och stack iväg till jobbet för att jobba. Sen när jag kom hem så var de bara att äta n¨got snabbt, fick bli 3 riskakor sen bytade jag om för att sticka ner till gymmet och träna. Gick faktikt väldigt bra och jag är jätte nöjd med det. Har ju inte tränat ordentligt på några år. Så detta kändes super bra. Sen var de dags för mat och de blev kina mat. Sån lyx körde vi på idag.
När vi hade ätit märkte jag att jag ahde varit uppe tidigt och att jag hade tränat idag så jag somnade i soffan och sov nog 1 timme. Kännde som de brhövdes.

Ja de är väl de som har hänt idag.

Nu ikväll så har jag bara myst med Zera och har även varit ute och gått med henne nu ikväll. Tycker att de är så skönt att ta en kväll promenad. Tycker bara att de är jobbigt nu med all is som är överallt. När men möter någon annan med hund så får man ju nästan slänga sig upp i en snödriva. Sjukt jobbigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0