Min lördag

Efter hel helt oki eftermiddag så är de kväll nu. Som ni vet så har jag ju tränat, handlat och tränat med Zera, sen när Andreas gick upp så bytade vi om och gick hem till hans föräldrar och var där i 1 timme. Trevligt. Sen gick vi hem och lagade mat, de blev potatisgratäng och kottlet. Tummen upp på de. När vi ätit kollade vi på NCIS och sen var de dags för Andreas att köra till jobbet. Så nu sitter jag här i soffan och kollar på handbollen och ska göra de ett tag till sen ska jag ut och gå med min underbara hund. Sen vet jag inte vad som händer ikväll.
Kan även berätta för er att jag glömde kolla på hårfärg när jag var och handlade, så idag blev de ingen hårfärgning.

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Joachim

Fasen vad mycke du hinner med att göra, själv har jag inte fått något vettigt gjort.....

2011-01-22 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0