Sjuk...

Hej på er !

Hoppas att de är bra med er ikväll :)
Själv börjar jag må bättre, denna dagen har inte varit en bra dag för mig. Har inte mått alls bra. När jag vaknade i morse så hade jag ont i magen som blev lite bättre men sen blev de bara värre och värre så min dag har tillbringats mesta delen i soffan. Inte så jätte roligt men de var de som var bäst för mig. Har haft lite feber idag också.

Skulle egentligen jobbat i Kristianstad idag/ikväll men fick sjuka mig. Inte alls roligt att behöva sjuka sig, men de var de bästa jag kunnde göra eftersom att jag inte mår bra. Så nu hoppas jag bara att jag mår bättre så man kan göra något skoj imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0