Underbara Lördag :)

Lördag idag som sagt. Jobbade på Arenan i kristianstad igår. Gick kanon bra men myckat att göra bara. Fick iaf fall ihop 9 timmar så de känndes skönt. När jag kom hem efter ca 1 timmes bilfräd från jobbet så kollade jag och min kära sambo på 2 avsnitt NCIS. Sen blev de ängen för oss framot kl 3 på natten. Sov till kl 10 idag och de var så jäkla skönt att få sova länge. Tycker även att de är helt underbart att få vakna upp bredvid Andreas. 

När vi gått upp så planerade vi våran dag hur den skulle se ut. Käkade frukost sen blev de ut och rasta Zera, Blev en cykel tur. Hon är super duktig och jag är så stolt över henne. För hon är ju bara en valp ännu och hon gör de som om hon gjort de hela sitt liv. När jag var ute och rastade Zera så följde Andreas med sin lillebror till friören.

Sen blev de träning och en åkte vi och handlade. Så nu är de mat för en hel vecka. Super skönt. Så nu sitter jag här och Andreas torkar golvet i lägenheten. Så duktig är han :) Ska snart fixa lite att äta, men bara någon macka och lite yoggi. För vi ska på kalas sen ikväll, det är Andreas syster om fyller år på tisdag. Så då blir de kalas ikväll. Ska försöka hitta något att ha på sig och måste även slå in presenten.

Ja de var ungefär de som händer mig denna lördagen.

Hoppas att ni får en härlig lördag :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja det är sant, speciellt i Norge, här är maten dyyyyr :P

2011-01-29 @ 18:27:34
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0