Avreagerar mig lite.

Vissa folk kan ju fan ta och gräva ner sig eller något sådant. För nu är jag så jävla trött på detta tramset.

Pratar om ett par kompisar som vi skulle träffat idag men de blev ju inte med de som vanligt. Andreas pratade med en av de vi skulle träffat nu idag. De bestämde att vi skulle göra något denna helgen eftersom de var ett bra tag sedan vi träffasdes. Så nu i onsdags så bestämde vi att vi skulle ses idag. Men att vi skulle höras närmare. Men de blev ju inget. Så jävla trött på de. Så de ska bli skönt att ni ska flytta iväg nu. För då kan ni ju ha de så bra där för jag och Andreas klarar oss jävligt bra utan er!!

Tycker att de är så sjukt dåligt att man bestämmer att man ska göra något och sen inte höra av sig. Å sen att man har mage att säga till Andreas att han aldrig hör av sig. Men de gör han! Det är du som aldrig hör av dig tillbaka ditt jävla as !

 

(Var bara tvungen att avreagera mig lite..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0