Bra start på dagen.

Hallå ja ! Detta har varit en toppen bara dag hittills. Har hunnit med en hel del redan. Dagen började med att telefonen ringde och det var Andreas som ringde. Blev så hilma glad och blev super pigg. Har ju inte pratat med honom sedan i måndags morse 07.10 så de var skönt att får prata lite med honom igen. Sen låg jag och Zera kvar i sängen ett tag till och kelade. Sen var de upp och fixa mat till henne och sen gick jag in i duschen sen klädde jag mig och åt sen frukost för att sen platta håret. Sen in i sovrummet för att byta lakan men tog bara av de som var på för att sen gå ut med Zera. Blev en runda på typ 45 min riktigt skönt var de. Sen när vi kom hem så var de dax för något som Zera inte är ett jätte stort fan av. Nämligen att klippa klorna. Hon blir som en hal ål då. Men idag så skärpte hon sig när jag sa att då blir de inget kyckling ben när vi är klara och då slutade hon tramsa och var jätte duktigt. Tyckte de var rätt roligt, som att hon attade att de var allvar. Ja så nu sitter jag här och lyssnar lite på musik. Närmare bestämmt JLT (John Lindberg Trio.) Ska snart dra ett varv med dammsugaren och diska de som är sen blir de att lägga på lackan i sängen.

 

Så jag är väldigt nöjd med att jag gjort så mycket redan idag.


Ny favorit i min garderob. Mina nya shorts som jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0