Måndag 25 juli

Hallå ja !

Idag är de måndag men de känns som en söndag. Vet inte riktigt varför de gör de men de gör de bara. Dagen idag har ändå gått ganska snabbt faktiskt. Har varit ute och gått en lång runda med Zera i förmiddags sen var de hem och äta en macka sen gick vi upp till Robin och Tillas lägenhet för att kolla hur den har blivit och Andreas skulle hjälpa till att bära upp deras soffa. Sen åkte vi med de och handlade lite för att se åka hem till Andreas föräldrar för Andreas skulle hjälpa till och skruva ner Tillas säng och bära ut lite saker från hennes rum. Sen gick vi hem till oss. Närvi kom hem så kollade vi på film och fikade sen stack jag och Zera ut och sprang. Gick faktiskt toppen bra även om jag är förkyld och inte sprungit på 1 vecka. När de var gjort så var de duschen som gällde för min del å sen fixa maten som är i ugnen nu. Så denna dagen har varit bra.

Dagens mat blir kyckling låda. Super duper gott :)






bild på mig och Zera från i vintras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0